czwartek, 7 czerwca 2012

296.Niecenzuralne pudelko









18 komentarzy:

Justyna pisze...

Odleciałam jak to zobaczyłam :) Geniusz jesteś geniusz :) I jak zrobiłaś ten cudny piasek ??

barbarahaft pisze...

poprostu rewelacja...

Wiśnia pisze...

piasek z piaskownicy syna oczywiście przyklejony na magika Justynko, najprostsze rozwiązania są najlepsze!

Paolla pisze...

Genialny exploding box! Pamela (moje pierwsze skojarzenie, jak zobaczyłam środek:) w negliżu :D

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Hahaha, niezła ta babeczka! Świetnie wykończyłaś całość, fajny pomysł z piaskiem i muszelkami :)

Barbara pisze...

Właśnie kleję exploding box ale taki tradycyjny ślubny...padłam jak zobaczyłam ten :) cudny pomysł z piaskiem...facet będzie zachwycony :D

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Rewelacja! Piasek genialny :)
Świetny pomysł, żeby umieścić wewnątrz figurkę.

Iwona pisze...

Super:)Świetna robota:)

askoz pisze...

Świetne pudełeczko,niezła babeczka i z piaskiem rewelacyjny pomysł;)

Idunia pisze...

Najlepszy exploding box jaki kiedykolwiek widziałam!
Gratuluje pomysłu, talentu i świetnego wykonania :)

Agafia pisze...

rewelacyjny! taki exploding jest lepszy niż jakikolwiek prezent :D

anias pisze...

No to się Sławek ubawi! Piękna oprawa dla tej ...Pameli :)

Alcia pisze...

CZADOWE !! Pomysł pierwsza klasa :D

AgaSi pisze...

Strzał w 10! Idealny na 40 urodziny, facet będzie miał ubaw :) Z tym piaskiem to rzeczywiście super pomysł, generalnie całość rewelacyjna!

mbabka pisze...

Wspaniała plaża w pudełku! Super prezent dla 40 latka!

Rom-a pisze...

Bardzo mi się podoba ta praca, jest na czym oko zawiesić........brawo!

Rom-a pisze...

a skąd taki leżak i paniusia??

scrapfantazje pisze...

ho ho ho :);)
Super!!