sobota, 5 maja 2012

280. Mistowa kartka i kurs na kwiaty

W ramach projektu dla Scrapcafe
 przygotowałam dla Was kartkę która w większości
 pokryta jest 

którego wewnętrzną stronę pokryłam Cosmic Mistem
 a następnie wytłoczyłam na Big Shocie dzięki czemu uzyskałam ciekawy efekt.
 Stokrotki wycięte wykrojnikiem Joy również popkryłam  Preparatem Cosmic Mist - Lilac Night.

 Brzegi przyciemniłam tuszem  
a płatki zagięłam  kciukiem i palcem wskazującym w górę przy pomocy narzędzia z kulką.
 Skleiłam kolejne warstwy kwiatków pamiętając aby płatki krzyżowały się a każdy kolejny kwiatek był bardziej "zamknięty"

Na koniec kilka pręcików i gotowe.

Tak wykonane kwiaty przykleiłam na wcześniej przygotowane tło i uzupełniłam  liściami 

3 komentarze:

Ludkasz pisze...

...i wyszło Ci jak zwykle doskonale:)

Edi-th pisze...

i to jest to co tygryski lubią najbardziej! SUPER!!!! :):):)

Ewa Szubra pisze...

Paulinko robisz tak przepiękne kwiaty, że z niecierpliwością czekam na następne kursy.